دلت که تنگ میشو دوست داری هوار بکشی....داد بزنی..... دل که تنگ باشد صدایت هم تنگ تر میشود....گرفته تر..  زور و قدرت بیشتری میخواهد پرتابش به بیرون دهان.....مهم نیست ازچه....مهم اینست که دلتنگی....که پر از دردی.... که دلت میخواهد حرف بزنی و بزنی و بزنی.... که انقدر بگویی که چیزی تهش نماند....ته دل را میگویم.....مهم نیست که دلتنگی از چه باشدو از کجا.....وقتی تلنبار شد سر هم توی هم چلانده میشوند و همه شان یک رنگ....فکر کنم همان رنگ خاکستری چرک که وقتی خمیرهای بازی را با هم ورز میدهی به دست میاید شاید.....رسوبش ب همان سختی و سفتی ست.....

.

 

.

.

.

مرخص شدم....دم رفتن از بیمارستان دوست و همسایه قدیمی رو دیدم گف داداشم همون بخش مراقبتهای ویژه س.... چرا من نفهمیده بودم؟؟؟رفتم دیدمش بچه بودیم برامون قصه گبوری میگفت...وقتی نمره هام بد میشد برام جای مامان ام امضا میکرد....اون 15ساله بود.و من 5_6ساله فک کنم که باخواهرش جلوی دوچرخه میشوندمون و میبرد تو کوچه بغلیا مبچرخوند....آخرین بار ده سال پیش اینا دیدمش.... میگفتن معتاد شده....خواهرش رو دیدم....گفت ح فقط با رحم خدا زنده ست ...دیدم یه غول ورزشکار که تو ذهنم بود شده بود چند پاره استخون چهل کیلویی بدون دندون....حواس درست درمونی نداشت....شوکه شده بودم.... مطمینم چشام تا آخرین حد ممکن باز شده بود.....فقط گفتم چرا اینطوریه به خواهرش....اعتیاد ارزشش رو داشت؟(اینو توی دلم گفتم)....حیف اون قیافه و هیکل نبود... خواهرش بهش گف داداش میشناسیش...به روم خندید و گف فلانیه مگه نه؟؟؟...با اون صورت ورم کرده و زرد و زار شناخت منو....گفت از صداش شناختم...از اتاق زدم بیرون و اول راهرو اشکام بود که هزارتا هزارتا میریخت...دلم سوخت برا همه گذشته هایی که داغون شد....برای کسی که هرچند به من ربطی نداشت ولی جای دلسوزی داشت....برا شادیای خودم.... برای اون محله قدیمی که همه همسایه های اون زمانمون ازش رفتن....و فقط خانواده ح موندن....خواهرش گفت حامله ای دعا کن براش...طحالش آبسه شده،چون چهل درصد بیشتر ریه نداره عملش نمیکنن....دوتا پسر کوچیک داره و چهل سال سن فقط چهل سال....دلم واسه کی بسوزه این وسطا....خدا رو واسه درد کدومامون صدا کنم....هههه اونم منی که صدام اصن اون بالا نمیره...... 

.

.

.

.

.

.

عزیزای دلم..... کامنتاتون رو میخونم ببخشید اگه تاییدشون نمیکنم... میخونم و نگهشون میدارم.... دوستتون دارم....التماس دعا..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.